Vatajankosken Sähkön sähkönmyynnin asiakkuudet ja sopimukset siirtyvät kesäkuun alussa Lumme Energialle. Asiakkaidemme ei tarvitse tehdä mitään, mutta muutoksella on positiivisia vaikutuksia: se tarkoittaa entistä laajempaa tuotevalikoimaa ja edullisempia hintoja. Asiakaspalvelupiste säilyy entisellä paikallaan, ja siellä asiakkaita ovat edelleen vastassa tutut kasvot.

Meille Vatajankosken Sähköllä uusi tilanne tarjoaa mahdollisuuden keskittyä siihen, missä olemme parhaimmillamme: sähkönsiirtoon ja lämpöenergian ratkaisuihin sekä uusiin tuotteisiin ja palveluihin, kuten aurinkosähköön ja älykaukolämpöön.

Haluamme olla rohkea ja innovatiivinen. Tavoitteemme on olla jatkossakin itsenäinen ja paikallinen, satakuntalaisia palveleva energiayhtiö.

– Vatajankosken Sähkö on ylläpitänyt sähköverkkoa Pohjois-Satakunnassa melkein sata vuotta, ja meillä on paikallisissa ja valtakunnallisissa yhteisöissä vahvat verkostot. Ajattelemme, että meillä on tärkeä rooli alueen kehittymisessä ja elinvoiman tukemisessa. Katsomme positiivisin mielin kohti tulevaa, kertoo Vatajankosken Sähkön liiketoimintapäällikkö Jalmari Rossi.

– Olemme miettineet, mihin ala on menossa ja mitä asiakkaat odottavat energiayhtiöltä tulevaisuudessa. Lisäksi olemme tunnistaneet energia-alalla valtavan määrän mahdollisuuksia. Poimimme ideoista kirsikat päältä ja lähdemme viemään niitä eteenpäin. Tästä hyvä esimerkki on Vatajankosken Sähkön ja Knaufin tuore yhteishanke.

Luovumme sähkönmyyntiliiketoiminnasta, koska sähkönmyynti on hyvin kilpailtua ja se on viime vuosina keskittynyt yhä isompiin yhtiöihin. Lumme Energia on suomalainen, paikallisuutta ja vastuullisuutta arvoissaan korostava yhtiö. Isona yhtiönä se pystyy reagoimaan kasvavaan kilpailuun.

 

Sähkönsiirron asiakkaat

Jos olet sähkönsiirtoasiakkaamme, muutos ei vaikuta sinuun mitenkään. Sähkönsiirtopalvelumme pysyy ennallaan ja saat edelleen sähkön valitsemaltasi yhtiöltä.

Voit tarkistaa laskuistasi, oletko pelkästään sähkönsiirto- vai myös sähkönmyyntiasiakas. Jos saat kaksi laskua, yhden Vatajankosken Sähköltä ja yhden joltakin muulta yhtiöltä, olet todennäköisesti sähkönsiirtoasiakkaamme.

 

Sähkönmyynnin asiakkaat

Jos olet sähkönmyynnin asiakkaamme, sinun ei tarvitse itse tehdä mitään. Sähköntoimituksesi jatkuu keskeytyksettä ja sähkönmyyntisopimuksesi siirtyy Lumme Energialle automaattisesti. Vatajankosken Sähkö vastaa sähkön siirrosta entiseen tapaan.

Sähkönmyynnin hinnasto muuttuu 1.8.2020, jolloin valtaosalla asiakkaista hinnat laskevat. Kenelläkään hinnat eivät nouse.

Jatkossa saat kaksi laskua: yhden sähkönsiirrosta Vatajankosken Sähköltä ja toisen sähkönmyynnistä Lumme Energialta.

Lähetämme asiakkaillemme postissa kirjeen, jossa kerrotaan lisää muun muassa laskutuksesta ja hinnoista. Suosittelemme, että aloitat lukemalla kirjeen. Jos sinulla sen jälkeen herää kysymyksiä, voit olla yhteydessä asiakaspalveluun. Lue aiheesta lisää tiedotteesta.

 

Sähkölaskut ja sähkösopimus

Lumme Energian asiakaspalvelu vastaa sähkönmyyntiin liittyviin kysymyksiin puhelinnumerossa 0800 90110 arkisin kello 8–17. Sähköpostilla voit ottaa yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@lumme-energia.fi. Henkilökohtaista palvelua saat entiseen tapaan myös Kankaanpään Vuohiniityntien asiakaspalvelussa.

 

Sähkön siirto ja kaukolämpö

Sähköverkon kysymyksissä sinua palvelevat tutut ihmiset Vatajankosken Sähkön asiakaspalvelussa, joka toimii osoitteessa Vuohiniityntie 2. Voit myös soittaa asiakaspalvelun numeroon 02 – 5782 5303 tai lähettää sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@vatajankoski.fi.

 

Aurinkosähkö

Aurinkosähkö- ja muissa energiapalveluasioissa sinua auttavat Vatajankosken Sähkön asiantuntijat. Heidät tavoitat puhelinnumerosta 02 – 5782 5316, sähköpostiosoitteesta aurinkosahko@vatajankoski.fi tai poikkeamalla osoitteessa Vuohiniityntie 2.

 

Vatajankoski
Kirjoittaja:Vatajankoski Me Vatajankosken sähkössä olemme lähellä sinua. Missä ikinä oletkin.